JULAFTON

Tillbaka.. Ja iallafall för nu!
Vaknade halv nio imorse med längtan till paketen, blir som fem år igen vid jul haha. Öppnade paketen från mamma och pappa på morgonen, blev så glad och började till och med gråta över jackan haha sorlig.
Sen dansade jag och alice lite just dance 4 som vi fick också (ni som har wii köp det, så otroligt kul!)

Sen började vi fixa och så här hemma och sen vid två kom gästerna. Åt, kollade på kalle, öppnade presenter, fikade, ja sånt man gör på julafton. Hade det så himla mysigt och är så glad över mina julklappar!

Eftersom jag laddad till denna dag i ca 2 månader var jag helt slut när gästerna gått så nu har vi myst framför en film och ska snart gå och kolla några avsnitt utan gossip girl!

Laddar upp bilder på en del saker nedan (det jag fick utom det på bilderna var en till säsong av GG, pengar, presentkort till att fixa gelenaglar, smink, ring osv!)

Hoppas ni blev glada och hade en jätte fin jul! Bara att ladda inför mellandags rean och nyår! xx


Kommentarer
Postat av: K

Vilken storlek har du på din barbour?

2013-03-23 @ 15:20:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0