MÅR

Blev hemma resten av veckan och mådde bara sämre, vilket resulterade i att jag missade klassen sleepover i skolan, var seriöst depprimerad av att se alla bilder på instagram.. Aja. Älsklingen kom iallafall hit och tog hand om mig och sov över. Sen på fredags morgonen skulle vi egentligen till stockholm men jag mådde fortfarande inge bra så vi ska göra det nästa helg istället.
Men andreas gick upp och åkte iväg på mässa med klassen medans jag sov vidare några timmar till, resten av dagen var lika tråkig, skulle plugga.. Men nej det hände bara inte.

Idag mådde jag tusen gånger bättre, gick upp och kollade julkalendern (man blir aldrig för gammal), sov några timmar till. Mys frukost framför tven sen ut för en promenad med hunden och inköp av blommor med syster.
Blir helt lycklig av att vara ute nu, hela julen mår jag bra, alltid!

Sen när mamma och pappa kom hem blev det dags för att sätta upp lite julstjärnor osv, blev så mysigt!
Sen dess har vi ätit en super god middag och jag har pluggat(ok tog i där). Ska sova nu och har världens mysigaste dag framför mig!
Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0