ÄNNU EN VECKA NÄRMARE JUL

Hej, först av allt ber jag om ursäkt för uppdateringen (som så många gånger tidigare) Hittar bara ingen blogg lust.
 
Men hur som helst, helgen spenderades med min saknade pojkvän, gick hem till mig i fredags och tog det lungt, myste och lagade mat och slut som jag var efter veckan somnade jag rätt tidigt.
Sen på lördagen skulle vi boka bio eftersom vi bestämt att kolla på den nya twilight filmen breaking dawn part 2. Men det gick inte att resevera biljetter någon tid förutom klockan 23.59, så det fick bli en nattbio! Super mysigt.
Medans vi väntade ägnade vi oss åt wii vilket aldrig slutar bra ifall jag inte vinner.. sen gick vi till ica, laga lite mat, hyrde en skit bra film och sen vid elva tiden gick vi mot bion fullt förberädda med energidricka.
Filmen var nog bland de bästa jag sett och skulle lätt kunnat se den igen direkt efter! åååh..
Sen bestämde vi oss för att snabbt gå till Max och ta med mat hem.. vi var inte de enda som tänk samma sak.
Men efter ett tag var vi på väg hem igen iallafall, åt och sen somnade vi runt halv fyra.
Idag skulle älsklingen till Stockholm för att gå på nån match så medans han åkt städade jag och Alice upp i hela huset eftersom vi har varit själva hela helgen så såg det ju inte så snyggt ut.
 
Nu ska jag lägga mig i ett långt bubbel bad och sen kanske vid sex tiden dra mig emot gymmet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0