FREDAG

Åh vad jag mår bra idag, när jag gick och la mig igår brusade det fortfarande i öronen efter basen. Asså känslan, en av mitt livs bästa kvällar helt klart + att Steve fyllde år, vilket tryck! Är såå avundsjuka på er som ska dit idag och imorgon också, vill igen!
 
Sov ut länge då jag är ledig, behövligt! Gick sen med Alice och fixade en sak lite snabbt sen blev det lite shopping på stan och en mysfika, har seriöst världens bästa syster!
Sen gick vi hemåt och sitter och lyssnar på musik och kollar bloggar, ska snart fixa linnena inför dansuppvisningen och sen vid sex ska vi gå på bio tillsammans med mamma och kolla på breaking dawn part 2 IGEN, så bra.
 
Sen blir det middag på favorit resturangen Koh Phangan, ni som inte har ätit där måste gör det!

Sen kanske jag sover hos pojkvännen ikväll vi får se, känner mest att jag vill vila efter igår, har ingen ork i benen haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0