MÅNDAG

Haft mycket med skolan och andra saker i livet så har inte direkt prioriterat bloggen, därav den dåliga uppdateringen.

Började dagen med idrott, boxning var det, jätte kul faktiskt men var helt slut när jag var på väg hem. Kom hem och duscha och åt och sen gick jag till skolan igen för en lektion företagsekonomi.
Fick även reda på att jag har förlorat min ENDA sovmorgon på torsdagar för de har flyttat italienskan till 8.30.. Dö.

Efter skolan drog jag och Philippa hem till mig för att plugga, vilket aldrig hände eftersom vi hittade roligare saker att göra haha..

Hon drog för någon timme sen och nu försöker jag skrapa fram en naturuppsatts men vill bara lägga mig ner och gråta för det är så tråkigt... Önska mig lycka till hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0