Nov. 25, 2012

Hade alarm på halv åtta imorse, ett till vid åtta men gick jag upp? Nej. Så sov bort genrepet. Gick upp fixade mig åt det lilla jag kunde få i mig och så gick jag och alice till ukk där vi hade dansuppvisning idag, vi var den tredje dansen ut på scen också så det var skönt att slippa vänta på sin tur! Bra kändes det också!
Sen gick vi tillsammans med mamma och pappa hem och medans de sen åkte och köpte hem sushi duschade jag lite snabbt. Efter middagen somnade jag nästan direkt i soffan.. Börjar bli sjuk, usch vill inte!

Imorgon ska jag iallafall till skolan, träffa Amanda snabbt och sen hem till pojkvännen och baka lussebullar, är så himla taggad till julen nu!
Sen på fredag ska jag och andreas åka till stockholm och där har han en överrasking till mig åååh..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0