SHM IDAG!

Försov mig på en dag det verkligen inte var OK. Vaknade åtta och börjar halv nio och har lektion fram till halv elva och då skulle jag möta upp Amanda direkt så hade aldrig hunnit fixa det mesta inför SHM på den halvtimmen så stannade hemma istället. Super skönt eftersom jag HATAR att stressa asså ni har ingen aning, kan nästan få panikattacker..

Men ska fixa mig lite hemma nu och göra en naturuppgift och sen vid elva ska jag möta upp Amanda och käka lunch och planera inför idag med tåg osv. FÖR ER SOM SKA TILL SHM IDAG, ÅK I TID FÖR AIK SKA SPELA PÅ RÅSUNDA SÅ DET KOMMER VARA FLERA TUSEN TILL PÅ SAMMA STÄLLE MED TÅG OSV! Så det är bättre att vara där tidigare!

Men nu måste jag plugga, ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0