Dessa jobbiga tisdagar

Började redan halv nio idag och eftersom det har blivit så mörkt ute var det bra svårt att komma upp!
Men till slut satt jag där och lyssnade på medans Martin pratade hit och dit och demokrati osv. Äcklig lunch avbröt det hela och sen tillbaka för röstning av folk till thoren galan och sen fick vi göra något jämnförelse arbete (jätte interessant för er då..) aja SEN klarade jag matteprovet!!! Har gått runt i dagar och oroat mig för hur det skulle gå, så himla skönt!

Slutade vid fyra och gick då hem och frös som en idiot i kylan.
Blev bjuden på maränger som syster och Viktoria hade bakat och la mig ner framför tven i nån timme innan jag bestämde mig för att gossip girl är mycket bättre!

Mat & hollywood fruar stod också på menyn för idag, grymt.

Aja nu ska jag sova och längta tills dansen imorgon!!!
Godnatt puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0