FREDAG OCH LOV

Mötte Viktoria på stan och gick runt och kollade i lite affärer med henne och käkade lunch. Hittade en jätte fin jacka som jag ska ha att byta med boomerang jackan för tycker det är tråkigt att gå runt med samma hela tiden haha..
 
Sen vid halv ett hade jag en redovisning på skolan, brukar egentligen inte gå på fredag eftersom vi brukar ha coach tid då och det behöver man inte gå på om man inte ligger efter. Men jag hade varit sjuk när de andra hade redovisning så gick dit och gjorde den, kändes som att det gick bra iallafall, fick C och sen ett efterlängtat höstlov.
Sen gick jag med Alexandra till magneten och köpte hennes halloween kostym och sen gick jag hem och var med Alice, pratade lite och sen började vi baka maränger som förtillfället står i ugnen, såå gott!
 
Sen blir de en rikitg super middag ikväll med oxfile och potatis bakelser, blir hungrig bara jag tänker på det haha!
Pojkvännen kanske kommer ikväll också efter jobbet, hoppas hoppas.. Har inte träffat honom sen i söndags och vill bara pussa på honom.
 
nu ska jag gå och kolla hur marängerna ser ut, puss.
 
ser otroligt tjock och ful ut så några bilder blir det inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0