Oct. 19, 2012

Hade super mysigt i Stockholm tills jag från ingenstans började må jätte dåligt, förmodligen eftersom jag fortfarande är lite sjuk.. så vi drog oss hem istället. Fick med mig en mössa om jag velat ha i år och jag har världens bästa mamma som köpte den åt mig också!
Sen i Täby centrum har de fått in en froyo bar, där man först väljer vilken glass smak, och sen får man välja bland massa olika toppings! skulle sluta illa ifall jag bodde där, skulle väl rullat hem till slut!
 
När jag kom hem kom Klara hit en liten stund, herregud vad jag saknat den människan. Satt och pratade massa och hon hjälpte mig dessutom med en läxa snäll som hon är!
Nu gick hon precis och jag ska börja på min svenska uppgift men är så otroligt trött på svenska så vill kräkas..
 
men måste få det gjort... puss
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilket märke är de på mössan o vad kosta den? :)

2012-10-20 @ 14:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0