SÖNDAG

Igår bjöds det på lunch hemma hos mormor eftersom hon fyllde år, jätte mysigt! Åkte sedan hem och satte upp en ny lampa i mitt rum som vi köpt, sjukt fint blev det!
Sedan på kvällen tog jag bussen till centrum för att möta upp pojkvännen efter jobbet, vi köpte med oss lite gott och begav oss sedan hem till honom där vi bara tog det lungt och hade det bra.
 
Idag vaknade jag inte helt förens vid tre (inte vanligt!) när andreas kom hem efter jobbet, myste och pratade massor sen kom mamma och hämtade mig vid sex tiden, åkte hem och duschade. Sen bestämde vi oss för att kolla på Snow white and the huntsman, det var faktiskt ganska bra!
Sen åt vi mat framför solsidan, perfekt!
 
Nu sitter jag och fasar inför ännu en ny vecka.. börjar verkligen att bli skoltrött! Men men nästa vecka är det höstlov och gud vad jag ska njuta!
 
ha en bra kväll puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0