ELFTE FEBRUARI

Efter en mysig/rolig/spontan och härlig helg blev det måndag. Tackar thoren för sovmorgonen annars hade jag inte orkat. Gick till fem sen drog jag och Philippa oss mot gymmet där resten av uppsala också bestämt sig för att träna.. Sedan hämtade pappa upp mig så jag slapp halka hem i snöstromen..
Kom hem, duschade, åt och sen plockade vi fram skidkläderna eftersom vi åker till fjällen på onsdag morgon, ska bli så himla skönt!
Kvällen avslutades sedan med top model svergie som jag nog förmodligen inte kunde störa mig mer på. Ska nu försöka skriva en natur uppsatts men har noll lust eller ork för den delen...

För övrigt har uppdateringen varit för dålig den senaste tiden men tänkte uppdatera bättre under fjällen om jag hinner med..
ser ut att vara runt fem men vad gör det om hundra år, Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0