Feb. 19, 2013

Klockan sex i lördags var vi hemma i Uppsala igen. Duschade och fixade mig och tog sen bussen till Sigtuna för festligheter, super kul. Sen sov jag och antonia hos philippa. På söndagen kom mamma och pappa och hämtade oss, hur lyx. Duschade och sen somnade jag och vaknade inte förens middagen, gick sen ut och träffade William. Kom hem runt tio tiden och slocknade direkt.

Igår trodde jag det skulle bli en tråkig hemma dag men den räddades av mina fina tjejer med fika och shopping på stan.

Idag vid tolv gick jag nellie och klara hem till matilda och hade mys fika för henne då hon fyllt år. Gick hem runt fem, solade med alice och mötte sen också upp sissela och så gick vi tre och tränade. Sitter och kolla på maria och mindy nu och känner att jag kommer slockna när som helst, det är väl lika bra då morgondagen ska spenderas i huvudstaden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0