Året 2012

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Många saker

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Nej, brukar inte ha några då jag alltid lyckas bryta dom rätt snabbt haha..

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej

5. Vilka länder besökte du?
Turkiet, Danmark

6. Är det något du saknar år 2012 som du vill ha år 2013?
Mindre stress helt klart!

7. Vilket datum från år 2012 kommer du alltid att minnas?
Hm.. Väldigt bra fråga, inget tror jag haha.

8. Vad var din största framgång 2012?
Oj va svårt.. Mer öppen och social kanske, om det är en framgång.

9. Största misstaget?
Inga stora misstag, men det finns ju alltid en del små.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Både och haha

11. Bästa köpet?
Älskar i stortsätt allt jag köper annars är det ju onödigt att slösa pengar på det..

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Mat och kläder

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Jaa, flera saker, många gånger.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2012?
Don't you worry child & what makes you beautiful haha

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Det pendlade fram och tillbaka, samma som förra skulle jag säga.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Rest och tagit vara på dagarna mer.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Deppat, slöat och stressat.

18. Hur tillbringade du julen?
Hemma och så kom släkten hit och firade.

19. Blev du kär i år?
Ja, eller jag var redan kär och det fortsatte.

21. Slagit någon?
Slagit och slagit..

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Inte hatar, men det finns en del jag ogillar,ja.

23. Bästa boken du läste i år?
Cirkeln

24. Största misstaget?
Gjort många haha.. Vill inte ta upp det största.

25. Något du önskade dig och fick?
Jaaaa

26. Något du önskade dig men inte fick?
Ja, iphone 5.. :)

27. Årets bästa film?
Breaking dawn part 2, helt klart!

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2012?
Oj minns inte! Men med släkt och sen med vänner!

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Jaa, mycket. Så är det ju alltid.

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2012?
Vanlig, inget speciellt men svarta jeansen var en favorit!

31. Vad fick dig må bra?
Vänner, familj, nya vänner i gymnasiet samt Andreas.

32. Vem saknade du?
Tror inte jag saknade någon faktiskt.

33. Fick du någon nyårs kyss?
Nej.


Kommentarer
Postat av: wiicksen

så jääävla snygggggggg
damn girl. är glad att jag har träffat dig :*

2013-01-04 @ 15:57:36
URL: http://wiickpeersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0