Jan. 13, 2013

Helgen har varit super mysig! I fredags åkte jag med Philippa hem till henne i Sigtuna, myste, träffa hennes kompisar, skratta och hade det bra!
På lördagen kom mamma och hämtade mig, skulle ha träffat Elin men var helt slut så bestämde mig för att ta det lugnt hemma med familjen. Somnade sen sent men det var det värt.
Idag blev det en tur till ikea för att kolla på sängar osv, han även shoppa lite(sketen bild men ja)
Ska snart somna när mitt hår har torkat och sitter och överväger om jag ska gå på idrotten imorgon, har skridskor.. Och man måste ha hjälm..


Kommentarer
Postat av: Jonas

Det är inte en panna, det där är mount Everest

2013-01-14 @ 00:19:45
Postat av: Anonym

Vart är den mönstrade tröjan ifrån?

2013-01-14 @ 20:02:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0