Jan. 22, 2013

Verkar som jag sakta men säkert ger upp min bloggning.. Men hur som helst. Har 2 veckors prao för tillfället, men är alldeles för lat så praoar hos mamma, så mysigt!
Men imorgon blir det uppehåll då det är friskolekampen på fyrishov. Sååå taggad fan vad vi ska vinna!

Idag efter praoen gick jag hem och sov en stund sen bytte jag om, mötte upp nellie och drog till gymmet. Mötte klara där och gick på ett spinningpass och laddade på mitt säsongskort så nu är det bara att köra!
Pappa kom och hämtade mig, åt, duschade och nu vankas det gossip girl tills jag somnar för imorgon ska jag upp tidigt, redan 8 ska vi vara på fyrishov..


Kommentarer
Postat av: Jenny

Du behöver inte gymma, du har redan dream body -.- <3

2013-01-22 @ 22:19:28
URL: http://nattstad.se/jennyahlstrom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0