SISTA LOVDAGEN

Att det är skola imorgon gör mig bara onödigt illa mående, fattar inte varför vi inte börjar på onsdag som alla andra.. Iofs så är vi "lediga" på fredagarna men ändå..

Idag försov jag mig igenom en brunch och mötte sen upp Klara på stan, fick med mig behövligheter som skor, tights och saker för att ta hand om mitt skadade hår..
Gick sen hem hit en stund. Vid sex nångång kanske så gick hon, jag fortsatte måla min garderob (fjortisrosa innan och ska nu bli vit!!!) åt god mat, fick present av min systers kille (se bild) kollade på tv, måla naglarna och avslutade kvällen med lillasyster. Ligger i sängen nu och borde sova men är inte ens trött och jag ska upp sju..
Kommer få leva på kaffe imorgon.. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0