Mar. 06, 2013

Jag är verkligen kass på att blogga..

Hur som helst, igår efter skolan åkte jag hem till William och var barnvakt med honom åt hans syskon, super mysigt. Kom hem runt tio, duschade och pluggade, sen natt igen.
Lyckades komma upp imorse trotts att jag alla gånger behövde sova mer, hade kort dag och sen åkte jag hem till Philippa, mycket pluggande blev det inte men kul hade vi! Kom hem med klänning till fredag plus en massa andra kläder, hur söt vän?
Sen dess har jag pluggat massa italienska och håller nu på med en svenska uppgift.. Får panik på skolan, vill bara för en gångs skull komma hem utan att ha något man måste göra.. Men men inte långt kvar till lovet nu!


Kommentarer
Postat av: philippa

luff u

2013-03-08 @ 23:12:09
Postat av: Anonym

Hej! Vart köpte du tightsen med korsen på? Dom svarta alltså:)

2013-03-10 @ 16:26:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0