Mar. 30, 2013

Ingen aning om detta är ett comeback inlägg vi får se.
Hur som helst, påsklovet är äntligen här, precis i tid är helt slut efter en oändlig pluggvecka med prov och redovisningar till höger och vänster. Ledigheten ileddes med klipptid och 3 cm kortare och fräshare hår sen en brunch med mina fina tjejer hos Philippa i Sigtuna, super mysigt! Kom hem vid åtta tiden, åt och tog det bara lugnt, pratade med Philippa och somnade rätt tidigt.
Imorse vaknade jag helt utvilad, otroligt länge sen det hände. Har käkat lite frukost och ska snart bege mig mot gymmet med Alice.
Frågan är vart mitt påskägg är.. Mamma och pappa har varit borta några dagar så hoppas att de har något bra med sig när de kommer hem idag.. Glad påsk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0